2013 m. vasario 18 d., pirmadienis

Sveikos,vėl rašau,nes man dabar žudančiaiai nuobodu.Pastebėjau,kad sukūdau,o tai labai labai negerai,todėl nekenčiu ligų. Ir jums nėra čia ko pavydėt,aš esu tiesiog kaulų rinknys su oda...norėčiau priaugt svorio,bet niekaip neišeina,hmm...ar yra priverstinė anoreksija? Na,žodžiu,šiais trumpais sakniais tenorėjau pasakyt,kad gero žmogaus turi būti daug. O jūk jūs nesate labai blogos?:) Tad pasidarykit sau akciją-atrakciją ir visą dieną valgykit,nežiurėdamos ką :) O,kad jums pakelčiau apetitą(gal ir mane keiksit cha cha),dar įliustracijų įdedu...

Tumblr









Oh, calories! (Vol.5)
A S I A
♡ FUCKABLE FOOD ♡
b a z i n g a ♡


Tumblr







UntitledWall









SECRET WONDERLAND :3
- || صندوق الصور [ 10 ] || فن يجسد مشاعرنا - - الصفحة رقم 27 - منتديات شبكة الاقلاع ®
Imagination

you've just had a foodgasm.

chips






Crrrrispy!












 Camis Noza Bielli


Na,prašom nepykti,kad užmasinau,tokia aš jau esu :D Skanaus,jei pavyko sugundyt ;)
Eglė.





































Komentarų nėra:

Rašyti komentarą